دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل (بدون سانسور)

ترند
- 58%

27,000 تومان

امتیاز خرید این کتاب 5 یاقوت است
نویسنده

ناپلئون هیل

زبان

فارسی

نوع نسخه

پی دی اف PDF فارسی

تعداد صفحه

200 صفحه

حجم

18 مگ

دسته بندی تگ:
  • کتاب فارسی بیندیشید و ثروتمند شوید نسخه PDF بدون سانسور
  • کتاب Think and Grow Rich ناپلئون هیل نسخه فارسی و کامل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل Napoleon Hill book Think and Grow Rich یکی از بهترین کتاب های موفقیت در دنیاست. هر کسی در زندگی باید حداقل یکبار این کتاب را بخواند. ممکن است تا به حال اسم ناپلون هیل را شنیده باشید و میدانید که کتاب های موفقیت زیادی منتشر کرده است. تک تک آثار هیل جزو پرفروش ترین ها در دنیا و فروشگاه های بزرگ می باشد. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید جزو آن دسته از آثار اوست که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

توجه داشته باشید که نسخه ارائه شده در مجموعه بزرگ جت کمپ به صورت کامل فارسی و بدون سانسور می باشد. این کتاب چندین بار به شکل های مختلفی منتشر شده و در بسیاری از نسخه ها مطالب اصلی و مهمی که افراد بزرگ در دنیا نمی خواستند مردم عادی با آنها آشنا شوند حذف شد، اکنون می توانید نسخه PDF فارسی کتاب را بدون هیچگونه سانسور و کم و کاستی دانلود کنید.

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب Think and Grow Rich اثر ناپلئون هیل حاصل افکار و تجربه های ثروتمندترین افراد دنیا می باشد. افرادی که دارای ثروت هنگفت و بسیار زیادی هستند. هیل بعد از صحبت و مصاحبه با تعداد زیادی افراد موفق شامل زنان و مردان ثروتمند دوران خود، راز ثروتمند شدن و رسیدن به هر نوع موفقیتی را در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به اشتراک گذاشت.

داستان سانسور کردن کتاب ناپلئون هیل

بعد از انتشار کتاب، طولی نکشید که بسیاری از این افراد به این فکر افتادند که افراد عادی و معمولی جامعه نباید از این رازها با خبر باشند. به همین دلیل طی بیانیه ای اقدام به جمع آوری نسخه منتشر شده کردند و از هیل خواستند نسخه سانسور شده را با حذف بخش های مهمی مجددا بنویسد. در نسخه دوم منتشر شده باز هم نکات مهمی بود که خیلی ها نمی خواستند همه افراد جامعه با آنها آشنا شوند، همین امر سبب شد مجددا اقدام به جمع آوری نسخه دوم کنند و بارها این مورد تکرار شد و در نهایت یک نسخه سانسور شده که بسیاری از بخش های کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید حذف شده بود روانه بازار شد.

چرا کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را بخوانیم؟

در ابتدا باید بدانید که ما هر کتابی را معرفی نمیکنیم. تک تک کتاب های معرفی شده در سایت جت کمپ جزو بهترین، پرفروش ترین و مهمتر از هر چیزی تاثیرگذارترین کتاب ها در دنیا هستند. همچنین تحقیقات و بررسی های لازم صورت گرفته درباره هر کدام سبب شده است تا این آثار را به عنوان یک انتخاب خوب برای شما عزیزان در نظر بگیریم.

حال لازم است بدانید که بیندیشید و ثروتمند شوید با وجود اینکه برای سال ها پیش می باشد، هنوز هم مطالب و گفته های آن به کار گرفته می شود و کاربردی هستند. بنابراین اگر تصمیم دارید در هر مرحله ای از زندگی که هستید یک قدم خوب در راستای موفقیت و رسیدن به هدف های زندگیتان بردارید، اکنون وقت خواندن این کتاب است.

به جرات می توان گفت حداقل 80 درصد از افراد موفق کتاب Think and Grow Rich اثر Napoleon Hill را مطالعه کرده اند. بنابراین هیچ شک و تردیدی در خواندن این کتاب نباید داشته باشید، زیرا یکی از الزامات و به نوعی مانند سوخت برای شما عمل خواهد کرد.

نظرهای کاربران

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل (بدون سانسور)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل (بدون سانسور)
دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل (بدون سانسور)

27,000 تومان

جت کمپ
Logo
ثبت حساب جدید
بازیابی رمز عبور
سبد خرید