دانلود کتاب راهنمای درون استر هیکس و جری هیکس PDF

- 40%

15,000 تومان

🏆 امتیاز خرید این کتاب 5 یاقوت
نویسنده

استر هیکس, جری هیکس

تعداد صفحات

288 صفحه

نوع

پی دی اف PDF

حجم

10 MB

دسته بندی تگ:

  • نسخه PDF کتاب راهنمای درون فارسی
  • کتاب کامل راهنمای درون استر هیکس و جری هیکس

کتاب راهنمای درون استر هیکس Esther Hicks سخنران انگیزشی و نویسنده الهام بخش آمریکا جزو یکی از بهترین و پرفروش ترین کتاب ها در سراسر دنیا می باشد. راهنمای درون توسط خانم استر و همسرش جری هیکس Jerry Hicks نوشته شده و در مدت زمان کمی محبوبیت زیادی بین طرفداران آنها پیدا کرد. در این بخش از سری کتاب موفقیت جت کمپ قصد داریم به بررسی مختصری در رابطه با کتاب راهنمای درون بپدازیم. یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در رابطه با این اثر نکات مهم و خوب آن است که در بخش های مختلف نوشته شده. اگر جزو علاقمندان به این نوع کتاب ها هستید نباید آن را از دست دهید.

دانلود کتاب راهنمای درون Esther Hicks

اگر شما کتاب های زیادی مطالعه کردید حتما میدانید که یک سری از آنها به گونه خاصی هستند، به صورتی که باید آنها را با دل و جان پذیرفت. مثلا اکثر کتاب های موفقیت به این صورت هستند که شما باید قلبا مباحث آن را بپذریرید و باور داشته باشید، انگاه شاهد تاثیر فوق العاده و شگفت انگیز آن در زندگیتان خواهید بود.

کتاب راهنمای درون استر هیکس نیز جزو این نوع کتاب ها می باشد و باید مباحث آن را باور داشته باشید تا شاهد خلق یک زندگی بهتر باشید.

به طور کلی این اثر می خواهد افراد را با قدرت قانون جذب مثل سایر کتاب های هیکس که شامل قانون جذب، قدر احساسات، پول و قانون جذب، الهامات آبراهام و … می باشد. اینکه دلیل خلقت و به وجود آمدن انسان چیست؟ دلیل خوشحالی ها و ناراحتی های افراد برای چیست؟ و بسیاری سوالات متداول که ممکن است در ذهن هر فردی وجود داشته باشد. او سعی دارد با شناخت دنیای شگفت انگیز درون و قدرت های خارق العاده ای آن بگویید که هر کسی می تواند یک زندگی ایده آل برای خودش خلق کند.

کتاب راهنمای درون نقل شده از آبراهام هیکس

لازم است بدانید که کتاب راهنمای درون نقل شده از گفته های کسی به نام Abraham Hicks می باشد. کسی که از نظر معنوی او را در حد فرشتگان خدا میدانند. او کسی از که قصد دارد مطالب ارزشمند و مفید پیچیده را به ساده ترین شکل ممکن بیان کند تا همه به خوبی آن را متوجه شوند.

بی شک هر کسی با مشاهده اسم کتاب می تواند تشخیص دهد که در رابطه با درون خود می باشد. یک دنیای شگفت انگیز و قدرتمند که می تواند بهترین های را برای هر کسی خلق کند. طبق گفته های آبراهام نوشته ها و اطلاعات موجود در این کتاب، مواردی هستند که از قبل در درون شما وجود دارد، حال ما با بررسی و بیان آنها می خواهیم همه آنها را به شما یادآوری کنیم.

  • در این بخش نسخه PDF فارسی کتاب ارائه شده، نسخه pdf انگلیسی نیز به زودی همراه نسخه پی دی اف فارسی ارائه خواهد شد.
  • کتاب راهنمای درون نسخه صوتی در چند فایل به صورت مجزا به زودی ارائه خواهد شد.
  • نسخه چاپی راهنمای درون استر و جری هیکس بزودی در سری کتاب های موفقیت جت کمپ ارائه خواهد شد.

نویسنده کتاب

نوشته کتاب راهنمای درون استر هیکس (esther hicks) و جری هیکس (jerry hicks) می باشد. استر همراه با همسرش جری تا کنون کتاب های مختلفی نوشته و منتشر کرده اند. اکثر کتاب ها آنها جزو پرفروش ترین ها در دنیا می باشند. کتاب راهنمای درون یکی از آن دسته از کتاب ها است که با مطالعه آن تمایل به خواندن چند باره آن خواهید داشت. اگر تا کنون این اثر بی نظیر را مطالعه نکرده اید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار آن را بخوانید.

یکی از قوانین مهم در خواندن اینگونه کتاب ها همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم باور داشتن گفته های آن می باشد. تصور کنید موفقیت شما در زندگی در گرو خواندن کتاب راهنمای درون است، یا بعد از خواندن این کتاب شما ثروتمند می شوید؟! آنوقت چگونه این کتاب را مطالعه می کردید؟ اکنون شروع کنید.

نظرهای کاربران

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “دانلود کتاب راهنمای درون استر هیکس و جری هیکس PDF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود کتاب راهنمای درون استر هیکس و جری هیکس PDF
دانلود کتاب راهنمای درون استر هیکس و جری هیکس PDF

15,000 تومان

جت کمپ
Logo
ثبت حساب جدید
بازیابی رمز عبور
سبد خرید