ایده نویسندگی در سایت ها با درآمد عالی

ایده نویسندگی در سایت ها با درآمد عالی

ایده کسب درآمد از نویسندگی در سایت های مختلف با درآمد بالا مربوط به کار تولید محتوای متنی برای سایت های مختلف خبری، شرکتی، آی تی، تکنولوژی، پزشکی، زیبایی، سلامتی و ... می باشد.

نویسندگی در سایت های مختلف یک ایده کسب و کار اینترنتی است که هر کسی می تواند انجام دهد. اگر درباره این شغل و نوع درآمدزایی از نویسندگی را نمیدانید، در ادامه با من همراه باشید تا در این بخش از معرفی ایده های کسب و کار خلاقانه شما را با جزئیات آن آشنا کنم. نویسندگی نیاز به دانش آنچنانی ندارد و هر کسی می تواند به راحتی از پس این کار بربیاد. بنابراین هیچگونه نگرانی از نظر توانستن تا نتوانستن انجام کار نداشته باشید.

ایده نویسندگی در سایت یعنی اینکه ما در سایت های مختلف مقاله و مطالب پیرامون موضوع هر سایتی تولید کنید. در اصطلاح به این کار تولید محتوای متنی گفته می شود که در حال حاضر درآمد بسیار خوبی دارد. آینده بسیار خوبی دارد و در صورت اینکه بتوانید یک نویسنده ماهر شده و حتی تیم تولید محتوا تشکیل دهید، بی شک موفقیت شما تضمینی است.

ایده نویسندگی در سایت

به طور خلاصه گفتیم که به عمل تولید محتوای متنی برای سایت های مختلف نویسندگی گفته می شود. برخی تصور می کنند وقتی کلمه نویسندگی به کار برده می شود باید کتاب بنویسند. در حالی که اینگونه نیست، همین توضیحات که در این صفحه در حال مطالعه آن هستید مربوط به کار نویسنده است. همچین مقاله و توضیحاتی درباره زمینه کاری هر سایتی باید تولید کنیم. حال نویسنده می تواند در هر سایتی کار کند. برخی سایت ها تخصصی و برخی دیگر جنبه عمومی دارند که در کار در سایت های با موضوعات عمومی اکثرا راحت تر است. اما خب نکته مهمی که در اینجا وجود دارد برای مقالات تخصصی هزینه بیشتری پرداخت می شود تا مقالات عمومی. از طرفی هم تولید مقاله تخصصی نیاز به زمان بیشتری نسبت به مقالات با موضوعات عمومی دارند.

ایده درآمد از نویسندگی در سایت و تولید محتوا

تصور کنید شما نویسنده سایت جت کمپ هستید و در رابطه با ایده های کسب و کار می توانید در سایت بنویسید. برای مثال می توانید یک ایده معرفی کنید. البته گاهی مدیر سایت خودش موضوعات را مشخص می کند. یعنی ممکن است کارفرما و مدیر از ما بخواهد در مورد یک سری موضوعات خاص در سایت مقاله بنویسیم. اما منظورم در اینجا این بود که باید همچین مقاله ای بنویسید. به این کار نویسندگی سایت و نام افرادی که در این شغل هستند نویسنده سایت گفته می شود.

دانش و آموزش تولید محتوا برای نویسنده شدن

قبل از اینکه درگیر افکار مختلفی درباره شغل نویسنده سایت شوید، لازم است بگوییم که یک سری اطلاعات باید در این زمینه داشته باشید. البته یک سری موارد شامل اطلاعات عمومی شما هست و اینکه بتوانید بنویسید. اگر تا به حال هیچ مدل تولید محتوایی نداشته باشید شاید تصور کنید کار دشوار و سختی است. اما تنها کافیست چند مقاله بنویسید، خواهید دید کار بسیار راحتی است و باید کمی دست به قلم که در تایپ کردن باید بگوییم دست به تایپ خوبی داشته باشید.

به طور کلی در شغل نویسندگی سایت فرد باید دانش لازم برای انجام این کار را داشته باشد. اگر کمی حواس خود را جمع کنیم به راحتی متوجه همه نکات لازم برای رعایت کردن خواهیم شد. ممکن است هیچ دانشی درباره سئو سایت نداشته باشید، یا اینکه چرا سایت ها اصلا مقالات و مطالب مختلفی در سایت خود منتشر می کنند. اینکه چرا وقت می گذارند و کلی محتوا تولید می کنند به صورت رایگان و حتی حاضر هستند برای تولید محتوا توسط نویسنده پول هم بدهند.

فهمیدن پاسخ همه سوالات بالا سبب می شود شما یک نویسنده حرفه ای و قدرتمند باشید که بهترین نوع محتوا را تولید می کند و می تواند در هر زمینه ای نیز مقالات مختلفی را برای سایت های مختلف بنویسد.

نحوه کسب درآمد از نویسندگی

درآمدزایی و مقدار درآمد نویسنده سایت مبلغ ثابتی نیست. اما می توان برای آن یک رنج قیمت خاص در نظر گرفت. منظور از رنج قیمت یک حالت استاندارد برای نویسنده های مبتدی و حرفه ای ، و همچنین مبلغ میانگین و ثابت برای مقالات عمومی و تخصصی که به منظور فهمیدن حدود مبلغ هست و به هیچ عنوان برای هیچ کس مشخص و ثابت نیست.

یعنی ممکن است یک نویسنده در سایت ایکس برای هر مقاله 100 هزار تومان دریافت کند، اما یک نویسنده دیگر برای مقاله ای شبیه به همان موضوع 50 هزار تومان دریافت کند. این مورد به چند عامل مهم بستگی دارد که مهمترین آنها را در زیر برای شما لیست می کنیم.

ایده تولید محتوا برای سایت و شبکه اجتماعی

مبلغ و میزان درآمد نویسنده به چه عاملی بستگی دارد؟

  • مبتدی یا حرفه ای بودن نویسنده
  • مدیر سایت
  • موضوع سایت
  • جنبه تخصصی و عمومی بودن سایت
  • نوع محتوای مورد نیاز برای تولید
  • ربان تولید محتوا
  • رتبه و جایگاه سایت
  • طول محتوای مورد نیاز برای نوشتن
  • تولید تصاویر مورد نیاز برای استفاده در محتوا
  • تولید فایل صوتی
  • تولید فایل ویدیویی و فیلم برای محتوا
  • رعایت اصول سئو و بهینه سازی محتوا برای گوگل
  • و …

درآمد نویسنده سایت چقدر است؟

ممکن است همین حالا برایتان جای سوال باشد که این کار چقدر درآمد دارد. البته طبق گفته های بالا هزینه ثابتی وجود ندارد اما به طور کلی در این قسمت مقدار درآمد نویسندگی سایت را به صورت حداقل و حداکثر خدمت شما توضیح می دهیم. توجه داشته باشید نحوه پرداخت هزینه نویسنده سایت ممکن است چندین حالت داشته باشد که شامل موارد زیر است.

  • حقوق ثابت ماهانه (ممکن است در ازای تعداد خاصی مقاله باشد)
  • پرداخت هزینه در ازای هر مقاله ای که منتشر می شود (مثلا یک مقاله هزار واژه ای 100 هزار تومان)
  • پرداخت هزینه بر اساس تعداد واژگان یک مقاله (مثاله هر واژه 80 تومان)

بنابراین طبق روش پرداخت حقوق نویسنده مشخص می شود که یک فرد به عنوان تولید محتوا چقدر درآمد می تواند داشته باشد. اگر سایتی که شما در آن نویسندگی می کنید محدودیتی برای تولید محتوا و نوشتن نداشته باشد، تصور کنید شما در روز 5 مقاله هزار واژه ای برای آنها بنویسید و هر مقاله صد هزار تومان باشد، در نتیجه شما روزی 500 هزار تومان و 15 میلیون تومان در کار می کنید.

ممکن است برای چند سایت کار کنید، ممکن است تیم تشکیل دهید و به صورت حرفه ای با شرکت های مختلف کار کنید و این موارد در مقدار درآمد شما تاثیر گذار است. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم هر سایتی مبلغ خاصی برای نویسنده پرداخت می کند.

میزان درآمد نویسنده سایت چقدر است

توسعه شغل نویسندگی چگونه است؟

یکی از سوالاتی که برخی افراد ممکن است در ابتدای شروع یک ایده کسب و کار آنلاین از خود بپرسند یا برایشان جای سوال باشد، آینده شغل مورد نظر می باشد. در رابطه با ایده نویسنده سایت باید بگوییم که جا برای توسعه و رشد بسیار زیاد است. هر چند برخی افراد می گویند وجود هوش مصنوعی ممکن است در آینده سبب شود افراد نویسنده دیگه برای این کار استخدام نشوند، اما هوش مصنوعی نمی توان همانند یک انسان واقعی محتوا تولید کند و از طرفی محتوای تکراری را هیچ سایتی قبول نمی کند.

از نظر توسعه این کسب و کار شما می توانید به عنوان یک نویسنده وارد کار شوید و درآمد زیادی هم داشته باشید. اگر قصد توسعه داشته باشید می توانید تیم تولید محتوا تشکیل داده و به افرادی این کار را آموزش داده و وارد تیم خود کنید. در این صورت می توانید پروژه های بیشتری را قبول کرده و تولید محتوا را به اعضای تیم بسپارید.

تولید محتوای ویدیویی و صوتی

تولید فیلم و صوت یکی دیگر از راه های تولید محتوا می باشد که این روزها بسیار پرطرفدار می باشند. بنابراین یکی از راه های توسعه شغل نویسندگی سایت مربوط به تولید فایل صوتی و فیلم برای سایت های مختلف می باشد. یعنی فرض کنید کسی از شما بخواهد آموزش یک موضوع خاص را برایشان به صورت ویدیو تولید کنید. یا اینکه محتوا متنی را به صورت صوتی هم آماده کنید که برخی سایت ها در حال حاضر این کار را انجام میدهند.

البته این موضوع محدود به سایت نمی شود و شما می توانید برای کسب و کار های مختلف همچون افرادی که در اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، آپارات و … فعالیت دارند محتوای ویدیویی و صوتی تولید کنید.

ایده کسب و کار نویسنده سایت با درآمد بالا

آموزش تولید محتوا و نویسندگی برای سایت

بخش مهمی که بی شک اگر بخواهید این کار را انجام دهید لازم است درباره آن تحقیق کرده و آموزش لازم را ببینید. بالاتر به موضوعی اشاره کردم که اگر کمی حواس خود را جمع کنید بی شک با کمترین و ساده ترین آموزش قادر خواهید بود تولید محتوا کرده و یک نویسنده حرفه ای سایت باشید. اینکه برای نوشتن لازم است تمیز بنویسیم، حرفی برای گفتن داشته باشیم، موضوع را کامل پوشش دهیم، نکات لازم برای سئو و بهینه شدن جهت بالا آمد مقاله در نتایج گوگل رعایت کنیم، رعایت اصول تیتر نویسی و پاراگراف های مرتب، تولید و ساخت تصاویر مورد نیاز برای محتوا و … که همگی با آموزش های ساده قابل اجرا خواهد بود.

ما در جت کمپ یک دوره آموزش تولید محتوای برای سایت جهت تبدیل شدن به نویسنده حرفه ای برای کسب درآمد بالا داریم که می توانید با شرکت در این دوره به راحتی در مدت زمان کمی تمام اصول و قوانین نویسندگی را یاد گرفته و شروع به کسب درآمد کنید.

نتیجه گیری

ایده نویسنده سایت یکی از شغل های آینده دار است که روز به روز هزینه پرداختی برای تولید محتوای متنی به ازای هر مقاله افزایش پیدا می کند. همانطور که گفته شد هزینه و حقوق نویسندگی ممکن است به صورت حقوق ثابت ، بر اساس هر مطلب و مقاله یا بر اساس تعداد واژه باشد. بنابرین اگر ما چندین پروژه و سایت داشته باشیم می توانید برای سایت های مختلف محتوا تولید کرده و به عنوان نویسنده درآمد بسیار خوبی داشته باشیم.

نظر دهید

پاسخ دهید

جت کمپ
Logo
ثبت حساب جدید
بازیابی رمز عبور
سبد خرید