دوره آموزش کسب درآمد دلاری با روزی یک ساعت کار

پیشنهادی

590,000 تومان

پاداش شرکت در دوره 15 یاقوت می باشد.
تضمین

100 درصدی

نوع درآمد

درآمدزایی دلاری آنلاین

نحوه دانلود

پرداخت و دانلود آنی

نوع آموزش

ویدیو و صوت

مدرس

هادی قربانی

نوع ارز

دلار و یورو

دوره آموزش کسب درآمد دلاری مربوط به یک ایده درآمدزایی دلاری پولساز در دنیا می باشد که سایت های زیادی از این روش ماهانه درآمدهای زیادی دارند. هم اکنون به عنوان یکی از بهترین ایده های درآمد دلاری در دنیا و همه کشورها شناخته می شود. با این روش شما هیچ محدودیتی برای درآمد نخواهید داشت. یعنی می توانید بستگی به عملکرد خود به صورت دلار یا یورو درآمد داشته باشید.

توجه داشته باشید آموزش گوگل ادسنس برای درآمد دلاری یک روش معمول است. ما در این دوره قصد داریم تا بهترین روش اجرا این کسب و کار را به شما آموزش دهیم. اینکه باید چگونه شروع کنید، چه قوانینی را رعایت کنید. چگونه در بازه زمانی کمی بیشتر بازخورد و بیشترین درآمد دلاری را برای خود داشته باشید. تکنیک و روش های گفته شده در این دوره مربوط به تحقیق و بررسی صد ها سایت کوچک و بزرگ می باشد که توانسته اند به درآمد بالایی در ماه دست پیدا کنند.

آموزش کسب درآمد دلاری با روزی یک ساعت کار کردن مربوط به یک ایده پولساز دلاری می باشد که در این روش هر کسی با هر مقدار دانش می تواند آن را اجرا و عملی کند. اگر دنبال یک روش درآمدزایی دلاری در دنیا هستید یکی از بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم. در این روش ما بدون هیچ دردسری، بدون درگیری برای موضوع تحریم و نقد کردن درآمد به راحتی با روزی یک ساعت یا بیشتر می توانیم درآمد فوق العاده بالایی داشته باشید. در ادامه توضیحات مربوط به این ایده را می توانید مطالعه کنید.

درآمد دلاری از طریق سایت شخصی

این روش درآمدزایی با دلار و یورو خواهد بود. حتی می توان نوع ارز را مشخص کرد که بستگی دارد به چه شکلی بخواهیم کار کنیم. برای درآمد دلاری ما در این روش برای خود یک سایت راه اندازی خواهیم کرد و با اتصال سایت خود به سیستم و شبکه تبلیغاتی گوگل اقدام به درآمدزایی می کنیم. البته لازم است بدانید که یک سری قوانین برای اجرا این ایده وجود دارد و باید یک سری نکات رعایت شود. بر خلاف کسب و کار های ایرانی که مخصوص کشور ایران هست، ما در این کسب و کار در سطح بین الملل فعالیت خواهیم کرد و حتی می توانیم بجای زبان انگلیسی به زبان های مختلف دیگر نیز فعالیت داشته باشیم.

مثل همیشه و مثل بیشتر ابزارها و سیستم های درآمدزایی دلاری دنیا این روش نیز برای ایران نبوده و کشور ما تحریم می باشد. اما مشکلی از نظر کار کردن وجود ندارد. همانطور که بالاتر هم اشاره شد ما اصلا خودمان را درگیر مباحث بانکی و نقل و انتقال پول نمی کنیم. تمامی کارها از طریق سایت رابط انجام می شود که هر ماه درآمد ما را برایمان واریز می کنند.

آموزش درآمد دلاری روزی یک ساعت کار

آیا این مدل درآمد دلاری تضمین دارد

این سوال کمی حالت کلی دارد. منظور از تنظیم می تواند تضمین واریز درآمد ما توسط سایت رابط هست یا تضمین رسیدن به درآمد؟ هر چند هر دو حالت بله هست و کاملا صد درصدی می باشد. ما با یک سایت جهانی کار می کنیم که مربوط به گوگل می باشد و از این نظر خیالتان راحت باشد. سایت رابط برای نقد کردن درآمد نیز سایت های معتبری هستند که این خدمات را ارائه می کنند. بنابراین ما با یکی از بهترین ها همکاری می کنیم و بدون هیچ مشکلی درآمد دلاری خود به تومان تبدیل خواهیم کرد. حتی امکان واریز درآمد به صورت دلار و تتر به حساب های بین المللی ما وجود دارد.

به طور کلی می توانید موارد زیر را درباره این دوره بخوانید

  • آموزش روش درآمدزایی دلاری از طریق سایت خود
  • راه اندازی سایت به صورت پروژه محور صفر تا صد
  • بررسی نیازهای اولیه سایت
  • انتخاب یک طرح حرفه ای و قابل تایید برای این کار
  • بهینه سازی اولیه سایت
  • سئو سازی سایت به صورت کلی
  • بررسی ایده های کسب درآمد دلاری برای این مدل کسب و کار
  • معرفی انواع ایده های پربازده و ترند
  • استفاده از ایده های خلاقانه کسب و کار
  • آموزش نحوه پیدا کردن موضوعات داغ و ترند دنیا
  • مشخص کردن موضوعات و دسته بندی های سایت
  • شروع تولید محتوا
  • آموزش تولید محتوای متنی برای سایت
  • آموزش نحوه تولید محتوا سئو و بهینه شده
  • آموزش اصول تولید محتوا
  • آموزش تکنیک های حرفه ای و مهم در تولید محتوا
  • آموزش قوانین محتوا گذاری
  • آموزش ساخت تصویر و کاور برای محتوا با استفاده از فتوشاپ و گوشی
  • معرفی منابع خوب برای استفاده از تصاویر
  • چیدمان سایت بعد از تولید تعدادی محتوا
  • ارتباط با سایت رابط برای نقد کردن درآمد
  • بهترین سایت برای نقد کردن درآمد دلاری از ادسنس
  • آشنایی با ادسنس
  • معرفی محیط گوگل ادسنس برای شناخت کلی هر چند نیازی نیست
  • آشنایی با قوانین گوگل ادسنس
  • انواع تبلیغات و روش های استفاده از آن
  • بهترین مدل تبلیغات با بازدهی بالا
  • نحوه تشخیص بهترین جایگاه تبلیغات
  • برنامه تولید محتوا
  • اصول سئو کردن سایت
  • لینک سازی برای سایت
  • رشد سایت و رسیدن به نتایج بالا در گوگل
  • بررسی محتوای پربازده
  • پیدا کردن موضوعات پردرآمد برای ما
  • و ….

آموزش گوگل ادسنس برای درآمد دلاری از سایت

گوگل ادسنس چیست؟

Google Adsense یک شبکه تبلیغاتی بین المللی می باشد که خدمات خود را به صورت جهانی ارائه می دهد. به طور کلی درآمد دلاری با گوگل ادسنس یکی از بهترین روش ها در سراسر دنیا است که اکثر سایت ها از آن استفاده می کنند. با وجود اینکه ادسنس ایران را تحریم کرده است، اما امکان استفاده از خدمات تبلیغات آن برای کشور ایران نیز امکان پذیر است. حتی کسب و کار های ایران و شرکت های مختلف اعم از فروشگاه های اینترنتی، سایت های آگهی و دایرکتوری، سایت های خدمات طراحی سایت و سئو، سایت پزشکی و … در این سیستم تبلیغات خود را ثبت می کنند.

گوگل ادسنس رابط بین سایت ها و آگهی دهنده ها می باشد. در این مدل کسب و کار مدیران سایت ها هیچ ارتباط مستقیمی با فرد آگهی دهنده ندارند و طرف حساب آنها گوگل می باشد. بنابراین این شیوه کار را برای سایت ها جهت درآمد دلاری و یورو بسیار آسان کرده است.

آیا نیاز به دانش زبان انگلیسی دارد؟

سوال مهمی که بسیاری از افراد از آن وحشت دارند مربوط به داشتن دانش زبان انگلیسی می باشد. توجه کنید که در این دوره ما گفته ایم که هیچ نیازی به دانش زبان انگلیسی نیست. اما اگر انگلیسی بلد هستید خیلی به شما می تواند کمک کند. در حالی که برای اجرای ایده خیر به هیچ عنوان هیچ محدودیتی از نظر داشتن و فهمیدم این زبان ندارد. حتی اگر یک کلمه انگلیسی بلد نیستید باز هم مشکلی نیست، چرا که ما این مشکل را برطرف کرده ایم و به راحتی قادر خواهید بود محتوای انگلیسی تولید کنید.

میزان درآمد دلاری از ادسنس چقدر است؟

طبق توضیحات در این صفحه در رابطه با روش درآمد دلاری یا یورو گفتیم که گوگل ادسنس یک شبکه تبلیغاتی است. هیچگونه محدودیتی از نظر درآمد در این مدل شبکه ها وجود ندارد. از آنجایی که Google Adsense مربوط به شرکت گوگل می باشد، یک سیستم فوق العاده قدرتمند با برنامه نویسی پیشرفت هاست که هیچگونه سوء استفاده یا کلاهبرداری در آن صورت نمیگیرد. بنابراین لازم است بدانید که شما هیچ محدودیت و میزان مشخصی برای کسب درآمد دلاری از ادسنس نخواهید داشت. یعنی ممکن است ماهانه 100 دلار درآمد داشته باشید و حتی ممکن است 100 هزار دلار درآمد داشته باشید. این موضوع بستگی به عملکرد خوب شما دارد تا روز به روز درآمد شما افزایش پیدا کند.

آموزش ساخت سایت و اتصال به گوگل ادسنس تبلیغاتی

چه محتوایی باید تولید کنیم؟

سوال دیگری که بسیاری از دوستان از من می پرسند مربوط به نوع و شیوه تولید محتوا برای سایت مورد نظر می باشد. عزیزان توجه داشته باشید ، همانطور که گفتیم اولا نیازی به زبان انگلیسی نیست. هر کسی این زبان را بداند، قادر خواهد بود یک سری محتوا رو خودش به دلخواه تولید کند. اما محتوایی که ما در این دوره برای سایت آموزش می دهیم مربوط به تولید محتوای متنی است. همچنین باید بگوییم که نیازی به نوشتن محتوای مورد نظر نیست، زیرا ما محتوا فارسی موجود در اینترنت را استفاده خواهیم کرد. نوشتن زمان زیادی از ما می گیرد اما، استفاده از محتوای آماده کار را بسیار آسان خواهد کرد.

آیا فقط باید به زبان انگلیسی کار کنیم؟

خیر هیچ محدودیتی برای زبان انتخابی بجز فارسی نیست. شما می توانید مثلا به زبان فرانسه ، آلمانی، ایتالیایی، چینی، ژاپنی، ترکی، کردی، اسپانیایی و … کار کنید. البته در این دوره چند نکته در مورد کشور های انتخابی خدمت شما توضیح داده ایم که بهترین ها را انتخاب کنید. حالت کلی مربوط به زبان انگلیسی است ، زیرا این زبان بین المللی می باشد. البته نکته مهمی که در اینجا وجود دارد ما می توانید سایت خودمان را چند زبانه کنیم تا از کشورهای مختلف مخاطب داشته باشیم. برای مثال ما یک مقاله انگلیسی در سایت قرار داده ایم، حال می توانید همین مورد را به چند روش مختلف به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسیه و … نیز ترجمه کنیم. این روش که ما بخواهیم درآمد دلاری خود را به چند زبان دنیا داشته باشیم، خیلی عالیست. در رابطه با این موضوع در دوره مفصل صحبت کرده ایم.

آموزش گوگل ادسنس

چقدر زمان لازم است به درآمد دلاری از سایت خود برسیم؟

سوال مهم دیگر درباره مدت زمان لازم برای رسیدن به درآمد است. توجه داشته باشید در این روش حداقل به 2 ماه زمان نیاز داریم. بعد از این مدت سایت ما برای تایید و اتصال به سیستم تبلیغاتی جهت بررسی برای سیستم و شبکه تبلیغاتی مورد نظر ارسال خواهد شد. بعد از تایید و اتصال سایت به شبکه تبلیغات ، بلافاصله درآمد ما از همان روز شروع خواهد شد. این مدت زمان اولا برای این است که سایت ما دو ماه قدمت داشته باشد. از طرفی در طول این دو ماه باید تعدادی محتوا تولید کرده باشیم تا سایت ما شرایط لازم را برای پذیرفته شدن در این سیستم داشته باشد.

لازم به ذکر است که ما در این مدت روی سایت خود روزانه نیم ساعت یا یک ساعت و حتی بیشتر بستگی به تایمی که دارید، کار خواهیم کرد. در نهایت ممکن است برخی محتوا و مقالات سایت ما بازدید خوبی داشته باشد. بنابراین بعد از اتصال به سیستم تبلیغاتی گوگل ادسنس بلافاصله درآمد خواهیم داشت.

نظرهای کاربران

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

اولین نفری باشید که بررسی می کند “دوره آموزش کسب درآمد دلاری با روزی یک ساعت کار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره آموزش کسب درآمد دلاری با روزی یک ساعت کار
دوره آموزش کسب درآمد دلاری با روزی یک ساعت کار

590,000 تومان

جت کمپ
Logo
ثبت حساب جدید
بازیابی رمز عبور
سبد خرید